PREMIÄRTUR!

Bytte till Nokian dubbdäcken idag, monterade på halogenlamporna på styret och gav mig ut på en premiärtur i vintermörkret.

Däcken greppade superfint på de isiga stigarna vid Hellas (10:an) och strålkastarna lyste upp i mörkret där jag i ensamt majestät styrde mig fram.

För en gång skull behöver man inte trängas med andra motionärer, vandrare och friluftsidkare....

REKOMMENDERAS!

MVH
Jmlove

10atlas.JPG
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.