paddling v 29?

Hej!

Slänger ut en fråga! nån som vill kombinera paddling och klättring under 1 v ca. antingen v 29 eller 30 kanske 1/2 31.!?

min tilltänkta paddelkompis fick förhinder och jag vill paddla på semestern. En eller flera vore kul att få med sig. Hade tänkt höga kusten eller bohuslän men lutar åt det första. men lite älvpaddling men nån fors är också ok. klättring är toppreps.
har en seeyak havskajak i plast, den tål sten!!! och jag med.
Tjej eller kille spelar ingen roll.
Senare i höst blir det vandring. Kanske du/ni vill hänga med då. ska upp med två kompisar.

snabba på med svar nu så man får nått gjort på semestern!
Emma

Paddla!

Hej Emma!

Min paddelkompis har också han tvingats lämna återbud. Detta pga skadad rygg. Himla trist!!!
Jag ska paddla stockholm-västervik med början i morgon (måndag) eller tisdag. Detta är en paddling på ca 20 till 30 mil med varierande paddling vari man bla får uppleva den vackra st Annans skärgård. Jag hade tänkt att göra denna paddling själv då min paddelkompis av ovanstående skäl inte kunde följa med, men skulle självklart föredra sällskap. Tillbakaresa sker med bil på måndag förmiddag!!! Måste vara tillbaka i stan senast 17.00 då jag kl 21.15 skall ta tåget upp till Sarek för en 2 veckors vandring!! Skall bli himla härligt!!

Om du har lust att följa med på denna paddeltur så vore det supertrevligt. Det är ingen klätterresa vid högakusten men ack så vacker havspaddling. Jag tar gärna med mig klätterskorna så kan man variera med lite baoldring på vägen ner!!

På återhörandes.
Abbe

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips