paddling v 29?

Hej!

Slänger ut en fråga! nån som vill kombinera paddling och klättring under 1 v ca. antingen v 29 eller 30 kanske 1/2 31.!?

min tilltänkta paddelkompis fick förhinder och jag vill paddla på semestern. En eller flera vore kul att få med sig. Hade tänkt höga kusten eller bohuslän men lutar åt det första. men lite älvpaddling men nån fors är också ok. klättring är toppreps.
har en seeyak havskajak i plast, den tål sten!!! och jag med.
Tjej eller kille spelar ingen roll.
Senare i höst blir det vandring. Kanske du/ni vill hänga med då. ska upp med två kompisar.

snabba på med svar nu så man får nått gjort på semestern!
Emma

Paddla!

Hej Emma!

Min paddelkompis har också han tvingats lämna återbud. Detta pga skadad rygg. Himla trist!!!
Jag ska paddla stockholm-västervik med början i morgon (måndag) eller tisdag. Detta är en paddling på ca 20 till 30 mil med varierande paddling vari man bla får uppleva den vackra st Annans skärgård. Jag hade tänkt att göra denna paddling själv då min paddelkompis av ovanstående skäl inte kunde följa med, men skulle självklart föredra sällskap. Tillbakaresa sker med bil på måndag förmiddag!!! Måste vara tillbaka i stan senast 17.00 då jag kl 21.15 skall ta tåget upp till Sarek för en 2 veckors vandring!! Skall bli himla härligt!!

Om du har lust att följa med på denna paddeltur så vore det supertrevligt. Det är ingen klätterresa vid högakusten men ack så vacker havspaddling. Jag tar gärna med mig klätterskorna så kan man variera med lite baoldring på vägen ner!!

På återhörandes.
Abbe

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips