Paddling i sommar

Jag och en kompis är inne på att hyra två kajaker och paddla omkring i skärgården några dagari sommar. Vi har planerat paddling övernattning på någon av de alla öarna.
Finns det någon som har tips på en bra hemsida där vi kan finna information och priser. Eller själv vill komma med några bra tips.
Tack på förhand.
/Johanna

Kolla utsidans länkar under paddling. Länkarna finns under uteguide högst upp på alla sidor.
\C

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Orust kajak vid Stocken.

Hej J.
I helgen som gick hade vi en fantastisk upplevelse. Vi var sex grabbar som utgick från Stocken och hyrde utrustning av Tomas på Orust kajakuthyrning. Proffsigt mottagande och skapliga priser. Vi gick först norrut till Handelsman Flink på Malön och vände söderut för att bada SPA och nana på Käringön hos Anna o Gunnar Holm, super..Dagen efter gick vi till Måseskår pga det fantastiska vädret. Denna turen kan jag gå i borgen för. Fullkomligt otrolig upplevelse som jag helst vill bevara för mig själv, men eftersom du frågar så.
Lycka till och håll tillgodo.
Christer F

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips