• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddlare i Uppsala!

Hej!
Elin heter jag och har paddlat kajak i 2 år. Jag räknar mig dock fortfarande som nybörjare. Jag undrar om det finns några där ute som har lust att göra mig sällskap på dagspaddlingar, kanske någon långtur nu när värmen och det vackra vårvädret är här! Du får gärna finnas i Uppsala eller Stockhomstrakten, nybörjare eller mer erfaren som kan ge tips om teknik! Mejla mig gärna på elin.ason@gmail.com. Hoppas vi hörs!
/Elin
 
Hej

Om vädret håller i har jag planer på att ta en tur nu på tor, fre el lör. Tänkte utgå från Älmsta och paddla i väddö kanal. Det är såklart trevligare med sällskap, så om någon är sugen får ni gärna höra av er.

/Göran
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.