• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddla i November?

Någon som vill paddla nu i November? Har ingen egen kajak men skulle kunna hyra i området runt Långedrag (och ev Önnered tror jag). Bara några timmar på en vardag eller hel helgdag, allt av intresse.

Gärna

Hej Josefin
Jag paddlar gärna en tur eller så.
Tyvärr är jag lite bokad närmsta tiden, men hur ser det ut på nästa lördag för din del?
Vädret ser i nuläget ut att bli ok.
Mvh Henrik

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Vad menar du med nästa lördag?

Hej
Trevligt, men vad menar du med nästa lördag? Är det 25:e du menar?
I såna fall kan jag både lördag och söndag den helgen.

Och fortfarande, den 19:e som jag nämnde tidigare, kan jag.
//Henrik

Hej!

Jag menade den 19:e, då vet jag att jag kan. :) Vet dock inte riktigt hur det ser ut 26-27 än. Men ev kan jag då också.

/Josefin

Då siktar vi på 19:e

Jag har min kajak på GKF, hur har du det med kajak osv?
När tycker du det är lagom att träffas? Vid 10?
//Henrik

Hej!

10 låter väl som en vettig tid. Jag måste dock hyra kajak och vad jag vet är det bara Långedrag som hyr ut såhär års. Eller har du några andra tips?

//Josefin

Det låter ju kanon!

Har skickat in medlemsansökan till dem. Men inte hört något mer ännu. Men då ses vi på Saltholmen vid 10-tiden på lördag då..? :) Ev. Blir vi en till men tror han har egen kajak iaf. :)

Mvh /Josefin

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips