Ordning på forumet

Anonym från gamla forumet

Gäst
Jag efterlyser lite struktur och ordning på forumen "Klättring" och "Sportklättring".

Ibland droppar helt onödiga inlägg in, typ "Hur får jag kontakt med XX klätterklubb?", "Var kan jag göra ditt eller datt?". Sådan information finns oftast inte längre bort än 5-10 musklick bort. Leta först innan ni ställer en fråga.

Ge också fan i att dubbelposta inläggen till BÅDA forumen. Jag och alla mina klättervänner läser I ALLA FALL båda forumen även om vi egentligen är mest intresserad av bara den ena.

Till sist, är språkkunnigheterna sämre bland klättrare än hos Medelsvensson? Det heter Hässleholmsförare inte Hässleholms förare, dubbelrep inte dubbel rep, klätterpartner inte klätter partner, klättersemester inte klätter semester, klättervägg inte klätter vägg. Förresten gick jag förbi bokhandeln nyss och de sålde:
Vatten Fasta Tusch Pennor
/Måns

Gäst
åååå tack måns

tack en gång till för ditt inlägg!!!!

det är precis sånt man vill få ordning på, sånt man går och grubblar över dagligen!!

tack för att du är en av alla dessa små fritidspoliser som finns bland oss!!!

Stasa din energi på att träna lite istället för jag ger mig fan på att du är en urusel och feg klättrare! Idiot.

Mvh / Fredrik

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Fritz

Gäst
Untitled

Just det!!! Bra sagt Måns, nu får det vara NOOOOG!!!! På det här forumet är det Ordnung och reda som gäller, uppfattatt!!!!!!!!!????

Gäst
Untitled

Just det, bra att någon säger ifrån! Det får vara NOG med dålig svenska i detta fårum!!!

mossfarfar@tomteboda.jul (----)

Gäst
känns iofs som om det kvittar¿!¿

Spelar det egentligen nån större roll om huruvida man stavar klätterpartner el. klätter partner?

man ska vara förbannat dum i huvet om man inte fattar vad det har för mening?!?

så jag säger samma sak jag med: bry dig för fan inte om såna småsaker, jävla mosstomte

Gäst
måns i min rövf!

fan vad cool man kan vara då?!?

åk du hem till ditt förbannade Hässleholm och ta din klätterpartner å stoppa upp han/hon nånstans...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips