Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
optimus 199
- Trådstartare Joelleo
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
199 har fått kultstatus, priserna är orealistiska. Skall du ha ett för bruk titta på Radius. Samlar du så var beredd på att det blir dyrt, frakten från USA blir oxså rejäl. Mina senaste antikvariska böcker från USA kostade lika mycket i porto som inköp.
go tur
go tur
Senast ändrad:
199 har fått kultstatus, priserna är orealistiska. Skall du ha ett för bruk titta på Radius. Samlar du så var beredd på att det blir dyrt, frakten från USA blir oxså rejäl. Mina senaste antikvariska böcker från USA kostade lika mycket i porto som inköp.
go tur
något tips på liknade radius för realistisk slant?
Mina Radius har jag köpt på loppis för en femma respektive en pippipeng, de är inte till salu.
Det finns en silent fotogenmodell Nr 43E samt en dånbränare för bensin Nr 43B båda är brukbara efter renovering.
Begagnadepriserna brukar vara mycket måttliga.
go tur
Det finns en silent fotogenmodell Nr 43E samt en dånbränare för bensin Nr 43B båda är brukbara efter renovering.
Begagnadepriserna brukar vara mycket måttliga.
go tur
Radius 43 är ett alternativ - men då till Optimus 111
inte till 199. De är ju lika stora och tunga som 111, inte små kompakta aluminiumkuber som 199 och 99...
Radius 43: http://www.spiritburner.com/fusion/showgallery.php?fid/274/keyword/radius43/
Optimus 199: http://www.spiritburner.com/fusion/showgallery.php?fid/268/keyword/optimus+199/
inte till 199. De är ju lika stora och tunga som 111, inte små kompakta aluminiumkuber som 199 och 99...
Radius 43: http://www.spiritburner.com/fusion/showgallery.php?fid/274/keyword/radius43/
Optimus 199: http://www.spiritburner.com/fusion/showgallery.php?fid/268/keyword/optimus+199/
1000
Tja för en tusenlapp har jag ett till salu.
E-Bay USA är nog din största chans - men räkna med KOSTSAMT.
Både 99 och 199 är eftersökta om de är i gott/mycket gott skick,
så räkna med att buden seglar iväg över 100 dollar ibland (+ frakt!).
Ofta faktiskt...
[Och mitt är inte till salu, varken 99an eller 199an...)
Tja för en tusenlapp har jag ett till salu.
Och då slipper du hutlöst Amerikanskt porto! Det låter bra om man vill ha.
OK. Här är en, komplett men med sliten kartong, med ett dygn kvar på auktionstiden har den 'bara' nått upp till 375 dollar [~ 3 253:20 SEK] - och då återstår antagligen sista timmens budstrid och ev. snipers... E-bay nr 131450170350
Så fina 199
r är nog inget vanliga människor använder/köper nuförtiden - så desperat ska man inte vara! Och har man en - så håller man hårt i den och avnjuter den underbara konstruktionen, alt. cashar in med en E-bay auktion borta i USA...
Så fina 199
Modell
Vad är det du söker, modell, tyst brännare, bensin eller ?
Den slutade på 383 dollar [sådär en 3420 kronor + frakt]
Undrar om Optimus inser vad de skulle kunna håva in på en nytillverkning?![]()
Vad är det du söker, modell, tyst brännare, bensin eller ?
Nja, nu var/är det Joel som sökte ett Optimus 199 i inledningen till den här tråden:Vad är det du söker, modell, tyst brännare, bensin eller ?
Jag har både ett Optimus 99 och ett Optimus 199 - så jag söker ingenting för närvarande. (Visst OK, ett Optimus 85 Loke skulle inte sitta illa, inte ett Optimus 11 Explorer heller för den delen. Men jag har inte råd med dem till nuvarande internationella priser...)Hej, har någon koll var man kan få tag i en optimus 199? tacksam för svar.
Mina ovanstående inlägg var bara ett exempel på hur hiskeliga priserna blivit på 199 på E-bay (där det fortfarande omsätts sådana kök), på resten av sajterna så är det ytterst ovanligt att stöta på friska 199
Liknande trådar
- Svar
- 17
- Visningar
- 2 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg