• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjare söker klätterkompisar i Stockholm

Hej!
Jag är nybörjare (tog en klätterkurs i somras) och söker någon att klättra med, gärna flera. Inomhus är väl mest aktuellt för tillfället men framåt våren klättrar jag gärna utomhus. Toppen om någon som har klättrat ett tag är intresserad.

Klättrar helst kvällar och helger (tyvärr är jag oflexibel dagtid pga mitt jobb). Jag har inga direkta preferenser vad gäller klättervägg (bor mitt i Sthlm).

MVH
Johan
johan.r.carlsson@vinge.se

Hej, jag heter Rickard och är relativt nyinflyttad Stockholmare. Har klättrat mycket förut, både inom- och utomhus. Jag hänger gärna med och klättrar, för närvarande kan jag alla tider, men hittar inge vidare här än så länge....min sambo föreslår Nacka klättervägg.
Hör av dig om jag duger :)
När man liks är här är det kanske lika bra att höra om fler är intresserade....alltid bra med backup

/ Rickard

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Halloj,

Behöver oxå utvidga kretsen av klätterpolare. Klättrat både ute och inne i ett par år. Helger eller vardagkvällar passar mig bäst.

Hör gärna av er.

Klas

Klätterkompisar!

Jag är också intresserad av fler klätterkompisar...kan kvällar och ev även helger. Kort på klätterverket, Nacka. Hör gärna av er om ni har lust att klättra!

Hälsningar,

Maria

maaven@hotmail.com

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips