• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjare i Göteborg

Hej!

Skulle gärna vilja lära mig paddla med kajak men det ser ut som om alla nybörjarkurser är fullbokade.

Vet någon om en kurs i Göteborgstrakten som har en plats kvar?

Eller finns det någon eller några som är vana vid att paddla och där jag kunde följa med? Har paddlat några få gånger, har ingen egen kajak.

Hoppas att ni hör av er, Ingrid

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Paddelkurs

Hej! Även jag vill rekommendera Escape, har själv gått en kurs där. Skulle det vara så att det inte finns plats så kan vi hyra två kajaker där och ta en tur, innehållet i kursen är mycket enkelt och jag kan utan problem visa dig momenten.

Själv söker jag paddelkompisar, så om du vill ut och paddla någon gång hör gärna av dig till mig: Tobbe 0705 167324

epsi; sa:
Hej!

Skulle gärna vilja lära mig paddla med kajak men det ser ut som om alla nybörjarkurser är fullbokade.

Vet någon om en kurs i Göteborgstrakten som har en plats kvar?

Eller finns det någon eller några som är vana vid att paddla och där jag kunde följa med? Har paddlat några få gånger, har ingen egen kajak.

Hoppas att ni hör av er, Ingrid

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips