North Face Trek Light GTX Hiking Boot

Jag har en fråga angående en känga som jag funnit via http://www.outside.away.com . Den är ansedd som best gear 2003 när det gäller kängor. Jag har letat för att hitta en återförsäljare i Sverige eller Danmark utan att lyckas. Vore tacksam om någon har ett bra tips om detta. Kanske är det någon som har kängan och kan berätta var den är köpt.

Tackar på förhand.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Nu vet jag bättre

Tack för ditt förslag Kurt!

Nu har jag varit i Skövde (inte bara för detta ärende dock) och jag hittade din affär men tyvärr inte kängan. Ringde sen de som är generalagenter för The North Face i Sverige och de lät meddela att denna känga inte saluförs i hela Europa, så nu vet Du och jag och alla andra intresserade det. Åk till USA!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips