• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Norra Stockholms skärgård.

Söker någon som gillar att glida runt med kajaken över dagen eller flera dagar. Brukar utgå från norra Ljusterö. Tjejer är varmt välkomna. Jag brukar inte bry mej i att hålla ett högt tempo. Ser gärna att vi kan vara vänner även utan kajak. Så man känner den man ska paddla med lite. mikaelbastrombo@hotmail.com

Paddlingspoolare

Har du en havskajak att låna kan jag paddla varje ledig dag hela sommaren 2002 med dig. Föredrar du en tjej kan jag prata i falsett och kalla mig själv för Britney...

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.
Kunde vara skoj att ta en tur i Stockholms skärgård..
Vanligtvis paddlar jag på andra sidan Ålands hav. Jag
använder min egen röst, tror inte att jag skall försöka låta som Britney.. det skulle låta illa.

Det är nog bäst att hålla sig till den basstämma man begåvats med...
Däremot hänger jag gärna på en en tur i Stockholms skärgård. Endags eller flerdagstur, funkar vilket som...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips