• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Norge v.30 2014

Tar en sväng från Halland med preliminär önskan om någon av dessa tre.

Sogn og Fjordane:
Skåla och kanske Trolltunga eller nåt däromkring på väg hem.

Dovrefjell:
Snøhetta
Rondeslottet

Jotunheimen:
Glittertind

Har max en vecka att röra mig med, man kanske hinner med någonting mer i anslutning till de olika målen, även öppen för andra förslag. Kör helst bil för att kunna dra precis när & hur man vill.

Är kille 32 år med enklare Norge turer i bagaget..

Förra året körde jag till och i Norge, det tar längre tid på vägarna än vad man tänkt sig. När man sedan ser något man vill titta på längst med vägen ja då går dagarna fort. Norge är fantastiskt och jag vill dit igen eftersom det är en ny vy efter varje ny kurva på vägen.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Du har så rätt, jag var en vecka runt Rjukan i sommras och körde mot Hardangervidda i slutet av veckan för att rekondensera lite inför kommande turer..
Som du säger var det svårt att avbryta, jag kom längre och längre vilket inte var meningen då jag egentligen var tvungen att fara hemåt.

Blev lite för många mil och tankningar den dagen, och långt hem....

Kanske man bör åka tåg,

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips