Njut mer, bygg själv!

Bygger du eget? Våga visa!

Vädret i Göteborg igår: 12 m/s, regn och inget dagsljus. Dags för hembygge! :)

Jag håller på med mitt andra rambygge i kolfiber, kan verkligen rekommendera för den som är lite byggsugen. Blir en stadskulcykel med växlar och skivbromsar.

Kolla mer på kolfiberbloggen.blogspot.com

En liten bild på första ramen, (inget finishjobb gjort än, kommer nu när vädret är bättre för källarjobb).

Är det fler som bygger därute? Visa korten då!

Bilagor

• P9060340.jpg
    P9060340.jpg
    73 KB · Visningar: 656
Senast ändrad:

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jovisst har man fritidsproblem! Tränar mindre men bygger mer just nu. Hinner inte med allt alltså.. Ramen är gjord med metalldelar i alla kontaktpunkter, annars är allt kolfiber. javisst ja,det sitter en liten sandwichbit vid vevpartiet för att styva upp.

Jag kommer att lägga upp en beskrivning av det första bygget på bloggen om ett tag (www.kolfiberbloggen.blogspot.com), har bilder och allt men nu är jag ju igång med nästa bygge så det är lite svårt att ladda för att skriva :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips