Någon som bor eller brukar köra i enafors, storulvån alternativt duved?

Hej. Jag undrar om det finns någon snäll själ där ute som skulle kunna köra mig och min sambo från storulvåns fjällstation till enafors tågstationen den 18/5? Vi behöver senast vara i enafors 19 eller i duved 19.30. Skulle vara mycket tacksam om vi kunde få hjälp. Ersättning för driftkostnader går att lösa. Och skulle det vara så att någon har möjlighet eller vägarna förbi tidigare än ovan angivna klockslag funkar detta utmärkt. Vänliga hälsningar Dario och Emma. 0734-393887

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Att be om hjälp på olika ställen har väl ingen dött av. Men då det är "förbjudet" hur tar man bort.?

avslutad210712

Gäst
Du ber inte om hjälp på olika ställen. Du ber om hjälp på samma ställe eftersom ungefär 110% av de som går in på utsidan "listar senaste" på forumet.

Vilket du som ny på utsidan inte kan veta förrän du skall posta nästa gång *L*.

Att be om hjälp på olika ställen har väl ingen dött av. Men då det är "förbjudet" hur tar man bort.?

Att inte dubbelposta hör till hyfs och god ton på webbforum. För att ta bort inlägget får du be en admin hjälpa dig... Och som avslutad210712 skriver - du ber inte om hjälp på olika ställen utan du skapar bara flera trådar om samma sak vilket försvårar för framtida hjälpsökande...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips