När funkar solceller?

hejsan.
varför inte köpa stort när du ändå köper?
jag har 2st linocell 20000mah
produktnr 99182 från kjellcom
nöjd,
mvh

Tack för tipset, men jag har redan 20.000 mAh. power banks. Jag har power banks med flera olika kapaciteter, men jag har tänkt att det kanske räcker med 8.000 mAh. om jag även medtager en solcellspanel.

Tack för tipset, men jag har redan 20.000 mAh. power banks. Jag har power banks med flera olika kapaciteter, men jag har tänkt att det kanske räcker med 8.000 mAh. om jag även medtager en solcellspanel.

Testa och se vad som faller dig i smaken.
Jag har varit på veckotur i Norrbotten med 20W panel och 10000mAh powerbank, och då hade jag energiöverskott. Vädret var laddvänligt kring 75% av tiden.
Dåligt väder kan ju lätt innebära att energiförbrukningen ökar...

Allt beror ju på väder och hur mycket man tänkt förbruka. Det är nog bara du själv som kan komma fram till ett svar =)

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips