• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Multisportlag från värmland med omnejd

Har funderingar på att försöka få ihop ett multisportlag för att testa och vara med i några tävlingar. Bor själv i norra värmland, så för att kunna träna tillsammans är det väl enklast att ni bor i värmland med omnejd. Tränar själv 5-6 dagar i veckan. MTB, löpning, skidor, inlines m,m. Hör gärna av er om detta verkar intressant. Det är inte lätt att få ihop ett lag. Tjejer är också mycket välkommna.
 
Multisportlag

Mycket intresserad. Maila mig så kan vi hålla kontakten. Bor själv i Göteborg men det borde vi kunna lösa. Har själv länge varit på jakt efter likasinnade inom flera områden.

Maila mig på martin@teknologia.com eller tel. 031-54 54 80
 
Multisport

Mycket intresserad av ett multisportlag.
Bor dock i Umeå, så det kan skapa lite
problem. Hör av dig till Jakobscan@hotmail.com
 
Tjenare!!

Kul att du är intresserad, men göteborg är ju en bit bort. Det blir svårt att ha några gemensamma träningspass. Men man vet ju aldrig? Det kan ju bli delatagande i nån tävling neråt Göteborg!

mvh jögga
 
Tjenare!

Kul att det finss ett intresse, men Umeå är ju en lång bit från Värmland. Det blir lite komplicerat att genomföra någar gemensamma träningspass! Men blir det något deltagande uppåt dina trakter så hör jag av mej.

mvh jögga
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.