Mt Blanc

Hade tänkt mig en tur upp för Mt Blanc i sommar... nån som har samma tanke och vill slå följe... tänker köra ner med min rejser volvo. ;)

Satt just och tittade på Mt Waialeale:) Men dit kan man bara ta sig med helikopter:)

Kanske Mount Blanc. Om jag fick och finge tid. Ungefär när hade du tänkt åka dit hursomhelst?

Linnea

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Finns många spännande berg att klättra men Hawaii har jag aldrig tänkt på :)

Jag är ganska flexibel med när, men det bästa vore slutet juni till slutet av augusti.

Vore trevligt att ha nån att klättra med, annars får det bli en solo grej och det har jag ingen lust med...

du kan väl maila mig på brunolundh@hotmail.com
om du är intresserad av att planera nåt.

Jag blir förmodligen oväntat ledig ca 10-12 dagar och börjar fundera på att ta bilen till Chamonix för en Mont Blanc-tur. Avresa inom 3-4 dagar. Någon intresserad?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips