Mountain Hardwear Lamina 35

Hej!
Funderar på att köpa en Mountain Hardwear Lamina 35. Låg vikt och verkar prisvärd. Är det någon som har den? Nöjda? Kommer mestadels vara i Mellansverige vår och sommar. Planerar ev en resa till fjällen, tänker att jag kan klä på mig mer om det blir kyligare, funkar det tror ni? Har även kollat haglöfs zensor 2s men den verkar bara finnas med knäppning på en sida och jag vill gärna kunna sätta ihop två sovsäckar.

http://www.outdoorexperten.se/p-20192-mountain-hardwear-lamina-35-long.aspx

Med vänlig hälsning,
Anna

Hej!

Jag är supernöjd med min! Den klarar av några få grader under nollan om man har på sig underställ.
Den är lätt och tar inte mycket plats i ryggsäcken.
Kan va bra att veta att jag är kille och fryser inte så lätt.
Har du fler frågor? Hör av dig isf!

Mvh
Johannes S

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jag har inte den utan lamina 0 och gillar den verkligen. Dock bli jag tokig av mina dragkedjor (har en kort på varje sida) då de fastnar i tyget väldigt ofta. Vet inte om det är samma system på lamina 35 men kolla gärna hur det funkar på den.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips