Motor på kanadensare???

  • Trådstartare rikard.wiener@telia.com (rikard wiener)
  • Start datum

rikard.wiener@telia.com (rikard wiener)

Gäst
Hej kanotare!
Kan man ha en liten utombordare på en kanot?
Det skulle vara kul att höra erfarenheter från Er.
Hälsningar
Rikard
 
motor går bra

Har inte provat själv men vet att det går alldeles utmärkt! En tvåhästars motor är lagom och fästes på ena sidan längst bak på ett tvärstag som ska fästas stadigt i relingen. Finns att köpas färdiga grejor men går bra att fixa själv. Kanoten lär gå som ett spjut i vattnet!
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

daniel_glatz@yahoo.com (Daniel)

Gäst
Elmotor!

Det går bra!
Leta upp en elektrisk utombordare så kan du dessutom glida fram nästan lika tyst och fint som vanligt.
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.