Med Langley eller Pathfinder till NA?

Hej alla!
Funderar på en resa till Canada/US med antingen Langley eller Pathfinder (de erbjuder båda rundresor som verkar bra för mig som inte har möjlighet att ta långledigt för att kuska runt själv). Är en svart piståkare med en del offpiste erfarenhet som jag skulle vilja förbättra.

Är det ngn som har erfarenhet från dessa arrangörer som kan dela med sig av upplevelsen och ev. tipsa om bra/dåligt?

Tack på förhand!
CHarlotte

Jag har åkt med Langley till kanada 4 gånger tror jag att det är nu och 2 har varit rundresor och jag tycker att det har varit väldigt kul och bra arrangerat, resorna mellan orterna kan dock vara ganska jobbiga om väglaget är dåligt men det är det ju pga att det snöar så då har man ju något att se fram emot

Personligen gillar jag Fernie bäst men det är nog för att jag kan den orten..

Pathfinder tycker jag verkar lite mer flxibla så det är säkert ett bra alternativ.

Mvh
Magnus

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips