Marzocci MXC

Jag funderar på att köpa framgaffeln Marzocci MXC. Är det nån som har positiva / negativa erfarenheter av den? Vore kul att höra vad ni tycker.
 
Jag en har Marzocchi MXR Air, från i fjol den är jag nöjd med.

Recensioner kan man ju se på mtbr.com, om du inte visste det.

/Anders
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Jag har också en MXC-Air 2002.
Tycker den funkar bra. Tyvärr fick jag inte med någon adapter för luftventilen vilket ska följa med den.
Min dämpare har även Lock-funktion vilket är bra när man kör asfalt och står och trampar i uppförsbackarna.
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.