MapSource World Map + Norge?

Hej,

Ska Via Bergen och sedan uppåt Nordkap i sommar på hoj och har införskaffat legenden för att kunna trycka ner lite "detaljrikare" kartor....

Men, upptäcker att inga andra nordiska länder är SE + DK finns i Mapsource.....hmmmm illa.

Är det någon som sett hur detaljrik WoldMap är och om den täcker mera om Norge än den i Legend inbyggda?

Jag har en "skarp" SE/DK R&R.

Vänligen, Robban, Grön på GPS..... :)

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Tack Magnus,

Jag har varit där, men tänkte att "någon" här kanske hade testat Woldmap på en Legend och hade lite "erfarenhet" om den var bättre än den inbyggga eller inte över Norge.

Jag har för lite kunskap om detaljrikedomen är bra eller inte, vid olika "zoomupplösningar"

Det finns ju en "detaljrik" karta i Legenden, men frågan är om den räcker för att navigera genom Norge och uppåt i Sverige, när det gäller vägar fram till färjor och dyligt..

Vänligen, Robban.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips