Lundhags Scout - kvalitet?

Märkte att alla öglor på mina 1 år gamla kängor har skavts sönder av skosnöret, vilket resulterar i att dom numera äter skosnören. Tur att det går att köpa nya snören i fjällstugorna...
Tänkte bara tipsa om att kolla det noga innan ni ger er ut på en längre tur. Det var ganska enerverande.

Mailade Lundhags för en vecka sen, men inget svar ännu. Blir intressant att se vad dom svarar.
[Ändrat av Erich 2006-09-04 kl 20:17]

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Vilket fabrikat av skosnören använder du? Mina kängor åt också skosnören. Sedan hittade jag märket Tobby. De höll för flitigt användande i över två år. När jag till slut bytte berodde det inte på att de gick av, utan på att "plasthylsorna" i ändarna gått sönder, vilket gjorde det svårt att snöra kängorna. Tobbysnörerna är lite dyrare än vanliga snören, men det är det verkligen värt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips