• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Ledig v26-30 och är sugen på att trad klättra i Norge.

Är som sakt ledig v26-30 och är väldigt sugen på att fara till Norge och tradklättra gärna någonstans runt Narvik, lofoten någon fler som är sugen ? Har bil så resan från Lycksele tur och retur löser sig :)
 
Hej!

Jag skulle absolut vara sugen på att åka iväg och klättra i Norge. Vet inte hur långt du kommit i planeringen men jag kan åka i princip när som helst. Bor i Skellefteå. Hör gärna av dig så kan vi snacka mer.
 
Klättring i Norge v. 28

TJena Pumba,

Jag klättrar gärna TRAD i Norge. Skulle om vädret tillåter kunna tänka mig att flyga till Kiruna måndag 8/7, hyra en bil där och sedan köra ut på Lofoten för att klättra i trakten kring Svolvaer/Henningsvaer. Otroligt vackra omgivningar vid bra väder =) Många fina turer är det också.

Hör gärna av dig snarast.
Med vänlig hälsning
Johan
 
Det verkar som att jag ska till norge v 29-30 men ändrar sig min replagkamrat så hör jag av mig.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.