Lära sig paddla kajak i Halland

Jag har blivit lite nyfiken på det här med att smyga sig fram över vattnet med kajak.
Har aldrig provat, så jag är ute efter lite tips vart man ska vända sig om man vill prova sig fram lite. Kanske är lite sent på året för några större kurser och så men det kanske finns några andra själar därute som vill ha sig ett gott skratt när man provar dom där till synes ganska vingliga sakerna.
Halland är ju inte stort så jag är beredd att pallra mig iväg till grannlänen för att testa.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Tackar för länkarna.
Har skickat ut lite förfrågningar och får väl se om någon är intresserad, verkar vara lite sent ute på året, men det är den här tiden som jag tycker det skulle vara fint att vara ute och paddla.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips