• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kungsleden april 2004

Ar det nagon som har lust att gora mig sallskap pa en skidtur? Aka upp till Abisko och skida soderut langsmed leden. Bo i talt och njuta av varsolen, snon och naturen. Hur langt vi fardas spelar ingen storre roll, jag ar garna ute lange.
Jag ar en 20 arig orienterare och har en liten erfarenhet av vinterfjall (gick stf:s vinterfjall kurs pa Storulvans fjallstation i mars forra aret och fick smak pa det hela).

Later det lockande? Hor av dig.

Johanna
 
Betula; sa:
Ar det nagon som har lust att gora mig sallskap pa en skidtur? Aka upp till Abisko och skida soderut langsmed leden. Bo i talt och njuta av varsolen, snon och naturen. Hur langt vi fardas spelar ingen storre roll, jag ar garna ute lange.
Jag ar en 20 arig orienterare och har en liten erfarenhet av vinterfjall (gick stf:s vinterfjall kurs pa Storulvans fjallstation i mars forra aret och fick smak pa det hela).

Later det lockande? Hor av dig.

Johanna

Låter ju väldigt skoj. Hänger med bara sällskapet är trevligt:)
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.