Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kudde för knäna
- Trådstartare camoscio
- Start datum
Om de varit, säg, 1 cm tunnare. Men jag har funnit en lösning. Tack.Om inget inköp gjorts ännu, kanske kommande veckas erbjudande från Lidl kan vara värt att klämma på?
https://www.lidl.se/p/for-ett-halsosamt-liv/ergonomiska-hjalpmedel/p73295?ar=2
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Jag har två kilkuddar, tjockare och alltså med starkare lutning. Jag skaffade dem när mina ryggbesvär (buktande och slitna diskar) började på allvar, sommaren 1999. Poängen med dem är att ändra stolssitsens lutning. För rygghälsan är det en fördel om knäna hamnar något lägre än låren, inte tvärtom, som oftast är fallet. Genom bl a träning för en PT (rodd, förlängda marklyft) har jag kraftigt begränsat detta problem de senaste åren. Kilkuddarna hade kanske kunnat användas här, men för andra ändamål vill jag ha kuddar med någotsånär vågrät ytaSkulle rekommendera att kika på en Kilkudde. Fallande mått från 5-6 cm till o. Finns i olika material.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg