Köpa Teva-sandeler billigt och smidigt

skogenskonung; sa:
Hej,
Är det någon som har erfarenhet av att köpa Teva-sandaler från t.ex. Usa eller något annat billigt ställe?!

/Martin

Nej, men du kan tänka på att du ska beställa en eller ett par storlekar mindre än vad du brukar ha på skor. Jag har strl 43 på mina kängor, men strl 41 på TEVA sandalerna, skulle jag köpt strl 43 hadde dom sett ut som Kale anka fötter.

//Micke

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
PRÖVA

Jag har samma storlek på mina bägge TEVA par som jag har i övriga skor, så att köpa en annan storlek än den man vanligen har är inget jag rekommenderar, men det är säkert varierande beroende på fotanatomi mm.
Det bästa är väl att gå och pröva innan du köper, men att pröva på ett stälel och sen handla på postorder från någon annan är ju inte helsnyggt, så pruta i affären istället. Jämfört med fraktavgifter och tull från USA så blir det desutom säkert billigare.

Kan du tänka dig anant än TEVA så rekommenderar jag Source - finns på Kajaktiv bla.

Mattias

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips