Köpa K2 radical 100 i Göteborg?

Hej !

Är det någon som vet var man kan köpa K2 radical 100 i Göteborg? Gärna en välsorterad butik så man kan jämföra med modeller från andra märken.

Undrar Vänligen
Ebbe

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Crazy Creek

Var på Intersport igår och vad ser jag, jo ett par Crazy Creek 4*100mm inte så häftigt om det inte var för att det satt Hyper Stripe hjul på som största delen av värdseliten kör med, pris i affär för hjulen ca: 150:-/st lågt satt.
Skridskons pris 2000:-
Nu pratar vi prisvärd skridsko ;)

Crazy Creek ej justerbara

Jo, jag har också sett dessa grillor. Tyvärr så går det inte att justera skenan i sidled på Crazy Creek. Jag skulle inte köpa en Inline utan den möjligheten. Men om man klarar sig utan denna möjlighet så är de förståss extremt prisvärda.

Vad gäller 100 mm hjul så gissar jag att vi snart kommer att se betydligt lägre priser på dessa. 150 kr per hjul får nog ses som ett introduktions pris.

/Ebbe

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips