Köp och sälj, Översikt

Tidigare har det funnits en länk med rubrik "Översikt" eller liknande på köp-och-sälj-sidan. Den verkar vara borta nu. Är detta tänkt att vara så?
 

clindh

Forumvärd
Tidigare har det funnits en länk med rubrik "Översikt" eller liknande på köp-och-sälj-sidan. Den verkar vara borta nu. Är detta tänkt att vara så?
Hmm ja jag tog bort den på test häromdagen, undrade just om några använder den (den får inte många visningar) och den ser bedrövlig ut på mobil, så den behöver renoveras och hitta en ny mobilanpassad form för den.


Ni som använder den, vad är det ni kollar på i den? Något mer vi kan lägga till/förbättra? Kan vi presentera det på något bättre sätt?
 
Senast ändrad:
Hej, utan "översikt" måste man bläddra igenom alla annonser, översikt-funktionen gav möjlighet att kolla på annonser inom olika kategorier snabbt och enkelt. Inför funktionen/länken igen, utan den finner i alla fall jag att "köp och sälj" inte fungerar... eller har jag fattat "nymodigheterna" fel? / Uffe
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.