• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klättra i Malmö/Skåne?

Hej,

jag är ny i Malmö och letar nu någon som är sugen på att åka till Kjuge/Kullen när vädret är fint och som vill klämma plast när det inte är det. Har klättrat en hel del både inne och ute mestadels i Frankrie, Kanada och Thailand, varför mina tradkunskaper tyvärr inte är de bästa. Däremot kan jag garantera en ordentlig spot/säkring. Har tyvärr ingen bil men ett riktigt gott humör och kan bidra med himla trevligt sällskap. Är 22 år och en riktig livsnjutare. Hör av dig till mig på:

linda_hammarstrom@hotmail.com

MVH Linda

Välkommen till Malmö!

Har du varit nere och träffat oss på Malmö klätterklubb? Vi håller till i kombihallen vid stadion (mitt emot ishallen). I allafall vi är rätt många som klättrar utomhus nu när vädret blivit bra. Kolla in webbsidan www.climbing.nu. Ska själv till Kullen i morgon, åker vid 12-tiden.

/Viktor

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Hej Linda

hej hej,
vi på MKK har en trevlig tjejgrupp och vi brukar sticka ut lite här och där i skåne.
Gå in på www. boka.nu och logga in med mkktjejer lösenord abc123 och skriv dig in på mailingslista så du får utskicken om vad som händer.
Vi ses
Monika B

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips