KLätterträffar

Hej! Jag har bara varit på två klätterträffar i hela mitt liv tunaberg -00 el dylikt och climb in i utby i år. Mycket trevligt. Tycker dock att informationen kring träffar är dålig vore kul att få veta om och isåfall när andra klubbar håller träffar. Nån som vet nått ?
 
En mindre träff (Borgehallsträffen)

har vi i Billingens Klätterklubb (Västergötland) på våren. Då det är ett naturskyddat område så brukar vi nöja oss med att bjuda in närliggande Borås och Vara.

Naturligtvis inget att jämföra med Climb in i Utby, men har du vägarna förbi så....

Håll utkik på vår hemsida www.bilingensklatterklubb.se.
 
Nu:)

Hej! Jag har bara varit på två klätterträffar i hela mitt liv tunaberg -00 el dylikt och climb in i utby i år. Mycket trevligt. Tycker dock att informationen kring träffar är dålig vore kul att få veta om och isåfall när andra klubbar håller träffar. Nån som vet nått ?

är det tunabergsträffen...men...seon utlyste det här på utsidan...vi kan ju hjälpas åt att hålla utkik...skicka sms 0706733171 så kan jag skicka mess om jag får veta nåt...kraaaaaaaaaaaaaaaaam anna
 
Problemet för den klätterträffintresserade är nog inte brist på information, utan att det tyvärr inte finns så mycket att informera om. Det ordnas f.n. endast två "storträffar" inom svensk klättring: Climb In i Göteborg, tradtionsenligt vid Valborg-1 maj samt den nyss avhållna Tunabergsträffen som alltid går någon av helgerna i September. Dessa två är det inte så svårt att hålla reda på.

Beträffande klubbevenemang och mindre träffar så får man väl leta på resp. klubbs hemsida där sådan finns.
 
Klätterkvällar med Stockholms Klätterklubb

Hej,
Behöver du någon att klättra med eller tycker du bara att det är roligt att klättra tillsammans med andra medlemmar? SKK har spikat några kvällar framöver då vi kan träffas och klättra tillsammans. Oavsett hur duktig du är, kommer ensam eller med kompisar så är ni välkomna.

Vi träffas tisdagar kl 18.30 och klättrar så länge vi orkar.

6 nov - Karbin
13 nov - Karbin
20 nov - Karbin
27 nov - Klätterverket
4 dec - Karbin
11 dec - Vertikal
18 dec - Klätterverket

Välkomna
SKK
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.