klättermusens anorak

Är det någon som har testat klättermusens anorak "nunatak" och kan säga om den är bra eller inte? Går i köpatankar!

Hej, jag provade en sån anorak en vecka i mars. Jag var mycket skeptisk i børjan. Vi hade +3 grader och regn hela veckan, førsta dagen så grævde vi snøhule och den klarade av sex timmars arbete, flicejackan under var helt torr....

Det enda negativa med Ventali ær att det inte ær så slitstarkt (dær av de många førstækningarna). Annars så ær det ett helt underbart matrial har sjælv funderat på att køpa en men jag tycker att den ær før dyr..DNT i Norge sæljer en anorak i Ventail før 1600 kr så jag ska nog har en sån.

Du kommer nog inte att blir besviken

/Jocke

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Cotton Rules!

Hej,
Jag har en Klättermusen Gleipner, också i Ventile och den är helt suverän! Det jag framför allt bland alla andra egenskaper skulle vilja framhålla är hur lätt och snabbt den torkar om den blivit blöt. Sist jag grävde snöbivack var jackan som ett ispansar innan jag var klar, men efter en natt i snökan upphängd på en i väggen instucken spade var jackan helt torr!
Har du råd: KÖP!!
Sune

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips