• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

klätterkompis?

Hej!
har flyttat tillbaka till stockholm efter två år i grythyttan på kock utbildning. Tyvärr har min lilla syster som jag brukade klättra med flyttat och jag letar efter någon/några att klättra med. Vill så gärna ta upp klättringen igen. Jag klättrade ung. ett halvår innan jag flyttade och mycket har jag nog tyvärr tappat. har lite varierande schema men jag är garanterat ledig varannan tisdag och torsdag och varannan helg. Jag är 27 år men har inga problem med at klättra med yngre/äldre tjej eller kille spelar ingen roll heller.
MvH Ditte
dittesimone@hotmail.com

Hejsan,

Jag skulle även vilja klättra. Men jag har tyvärr inte klättrat så mycket men jag tycker det är grymt kul. Det har blivit 2 gång inomhus och sedan en klätterhelg utomhus i somras. Jag och min kompis får inte ihop våra tider så det har inte blivit någon klättring. Jag skulle kunna klättra 1 gång i veckan men efter jobbet.
Jag tror däremot att jag kommer att behöva liten uppdatering om säkring osv men man kan ta en kurstimme och sedan ett "prov" om säkring på Salveo (gym och klättercenter). Då kan man gå dit och klättra när man vill.
Om du har lust att klättra med mig så maila mig på: a_gaeyner@hotmail.com

/anneli

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips