• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

klätterkompis sthlm

Hej

Jag är nyflyttad till Sverige från England och söker folk att klättra med. Klättrar mest på karbin, vanligt 3 gånger i veckan, men testar gärna något annat ställe. Jag har klättrat i 5 år fram och tillbaka, och gillar alla sorter av klättring på alla nivåer, det är ju inte graden som gäller (men jag klättrat ungefär 6a-6b nu). Hör av er så kan vi ta en tur.

Hello there.
Ive recently moved to Sweden form England and am looking for people to climb with. I mainly climb at karbin, but would be up for trying other spots. Ive been climbing for about 5years (with some break), and I like climbing at all levels, after all its not about the grade (having said that I climb 6a-6b at the mo).
Martin

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
klätterkompisar

Hej alla tre,

Jag heter Jessica, jag började klättra för ett par månader sedan och tycker att klättring är helt fantastiskt kul. Jag har precis flyttat till Stockholm (för två veckor sedan) och har provat klättra både på Karbin och i Solna. Jag bor norr om stan så Solna ligger närmare men jag klättrar även gärna på Karbin.
Jag vill gärna klättra mer så om ni fortfarande vill ha klätterkompisar, maila mig! jessica.ehne@gmail.com

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips