• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

klätterkompis på klätterverket kvällar

Hej!

Jag försöker komma iväg till klätterverket med min arbetskompis men det är sällan som arbetet tillåter att vi kan komma iväg samtidigt.

Det vore kul att komma i kontakt med andra klättrare som liksom jag saknar någon att klättra med ibland. Antingen för klättring regelbundet eller bara någon som man kan ringa/maila/smsa ibland och boka in en tid. För min del är det kvällar som gäller för klättring, efter 17.

Jag är relativt nybörjare (svårighetsgrad 5-6) men har inga problem att klättra med nybörjare eller mer avancerade, tjej eller kille spelar ingen roll. Om det är viktigt så är jag 171 och väger 60-65.

Tänkte även gå en ledklätterkurs på klätterverket i vår om det kan vara intressant att följa med på.

wojtek.g@gmail.com

Hej!

Jag försöker komma iväg till klätterverket med min arbetskompis men det är sällan som arbetet tillåter att vi kan komma iväg samtidigt.

Det vore kul att komma i kontakt med andra klättrare som liksom jag saknar någon att klättra med ibland. Antingen för klättring regelbundet eller bara någon som man kan ringa/maila/smsa ibland och boka in en tid. För min del är det kvällar som gäller för klättring, efter 17.

Jag är relativt nybörjare (svårighetsgrad 5-6) men har inga problem att klättra med nybörjare eller mer avancerade, tjej eller kille spelar ingen roll. Om det är viktigt så är jag 171 och väger 60-65.

Tänkte även gå en ledklätterkurs på klätterverket i vår om det kan vara intressant att följa med på.

wojtek.g@gmail.com
OT: Jag trodde din kompis hade dött! "Kvällar" kan i vissa kretsar ha en annan betydelse....

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips