• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

klätterkompis i stockholm

Hej! jag söker klätterkompis i stockholm för inomhusklättring 2-3 ggr veckan under vintern. Är nybörjare som har gått klippklätterkurs i somras och klättrat en del både inomhus och utomhus tidigare.Tveka inte att skicka ett mail om du e intresserad. Klättrar gärna på karbin då de ligger bäst till men är inget måste.

MVH/Edvin
edvin_kimsjo1@hotmail.com

Låter som en match!
Har länge saknat en klätterkompis som vill klättra mycket! Jag har klättrat en hel del förr men anser mig som nybörjare igen. Klättrade en hel del utomhus när jag var i australien 2005 och dessförrinnan en hel del inomhus på karbin. Har rep och annat som behövs för utomhusklättring men känner att jag behöver repetera en hel del och bygga upp styrka innan jag beger mig ut igen.
Ring eller maila mig så kan vi se om det funkar!
/Anna
0705122653
anna.aminoff@ki.se

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Skk

Har du sett att Stockholms klätterklubb har "öppna klättringar" på tisdagar 18.30, oftast på Karbin, som du kan testa, ev. finns någon där att klättra med fler gånger?

Du kan testa att kolla/fråga på bloxc.com också om du inte gjort det, brukar dyka upp lite förfrågningar där ibland.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips