• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätter kompis i Borlänge!

kfum

Hej!
Upptäckte för några veckor sedan attt det finns en klättervägg i kfum-hallen i Borlänge (själv bor jag i Falun). Har hållt på lite med inomhusklättring förut med en kompis, men det har inte blivit något sista året. Skulle gärna vilja komma till borlänge å klättra, är det bara å komma dit nån kväll eller hur gör man? Är du där ofta?
Har för övrigt inga klättergrejer själv...

Kanske syns i Borlänge!?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Bara att dyka upp...

Bara att dyka upp om Ni vill klättra. Finns nästan alltid folk där som kan hjälpa till. Prylar finns som sagt där och även nybörjarkurser om det skulle behövas.

Kommer att vara där ikväll från ca 19 och så det är bara att slå på mig så kan jag säkra medans jag vilar fötterna. Maila om Ni är intresserade!

martin.akerman@home.se

Mvh Martin

Nybörjare

Är en grönjöling när det har med klättring att göra men är sugen på att pröva om det är något för mig. faktist varit sugen i flera år fast har inte kommit till skott att göra något åt aken fråns nu..så jag undrar någon som skulle vilja följa med till KFUM hallen i Borlänge alldrig roligt att gå själv..och hur mycket kostar en nybörjar kurs?

/Cecilia

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips