Kartor till Windows Mobile

Hej alla,

Jag är i färd med att skaffa en ny mobiltelefon och skulle gärna vilja ha GPS och kartor i den. Kartor över städer och vägar är inte så intressant - jag hade tänkt använda den vid jakt och vill alltså få in topografiska kartor.

Tracker MyWay verkar bara fungera med Nokia & Sony Ericsson (Symbian).

Problemet är att jag tyvärr måste ha en mobil med Windows Mobile. Har f.n. HTC och skaffar gärna en sån igen.

Är det någon som vet om det går att få topografiska kartor som passar med WM? Alla tips mottags tacksamt!

Niklas

HTC Tyten

Har en Tyten med Fugawi och OZI Explorer i funkar skitfint med BT GPS Tyten II har ju dessutom inbyggd GPS men vet inget om kvaliteten på den
Men programmen funkar fint!!

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Tack för svaren! Det här löser sig säkert. Det blir nog en HTC Diamond, sen får jag prova mig fram.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips