kartor fr Fugawi till Palm Tungsten T

Kör Fugawi Marin ENC, FugawiPalmbeta för Tungsten från Windows 2000 med Palm Desktop 4.1 Stört omöjligt att föra över en karta till Palmen.

Kalíbrerar en karta, exporterar den, den finns i Palmbiblioteket, har en grön punkt vilket innebär at den kommer att synkas över, ställer in pc till palm som kartsynkval

I Palm hotsynch/custons står allt på default, installera enabled system handheld overwrites PC (men det ska inte ha något att göra med synkningen av filer).

Min misstanke är att Fugawi inte fungerar med nya Palm desktopprogramvaran.

Nån som lyckats?

Fugawi Palm Tungsten T kart/synk lösta

Se mitt inlägg 030523 på soltek.se forum

Kommentarer kan postas här också.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Re: Fugawi Palm Tungsten T kart/synk lösta

jonasolof; sa:

Fungerar Fugawi överhuvudtaget?? Verkar som om alla har diverce problem med den programvaran.
elle??

Re: Re: Fugawi Palm Tungsten T kart/synk lösta

lars.g; sa:
jonasolof; sa:

Fungerar Fugawi överhuvudtaget?? Verkar som om alla har diverce problem med den programvaran.
elle??

Hade tidigare Fug/Palm o numera Fug/PPC (ipaq) och det har i båda fallen fungerat alldeles utmärkt
/Runar

Fugawi utmärkt

Fugawi fungerar alldeles utmärkt mot PDA Palm och IPAQ - har inte prövat med Tungsten´dock

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips