kartor fr Fugawi till Palm Tungsten T

Kör Fugawi Marin ENC, FugawiPalmbeta för Tungsten från Windows 2000 med Palm Desktop 4.1 Stört omöjligt att föra över en karta till Palmen.

Kalíbrerar en karta, exporterar den, den finns i Palmbiblioteket, har en grön punkt vilket innebär at den kommer att synkas över, ställer in pc till palm som kartsynkval

I Palm hotsynch/custons står allt på default, installera enabled system handheld overwrites PC (men det ska inte ha något att göra med synkningen av filer).

Min misstanke är att Fugawi inte fungerar med nya Palm desktopprogramvaran.

Nån som lyckats?

Fugawi Palm Tungsten T kart/synk lösta

Se mitt inlägg 030523 på soltek.se forum

Kommentarer kan postas här också.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Re: Fugawi Palm Tungsten T kart/synk lösta

jonasolof; sa:

Fungerar Fugawi överhuvudtaget?? Verkar som om alla har diverce problem med den programvaran.
elle??

Re: Re: Fugawi Palm Tungsten T kart/synk lösta

lars.g; sa:
jonasolof; sa:

Fungerar Fugawi överhuvudtaget?? Verkar som om alla har diverce problem med den programvaran.
elle??

Hade tidigare Fug/Palm o numera Fug/PPC (ipaq) och det har i båda fallen fungerat alldeles utmärkt
/Runar

Fugawi utmärkt

Fugawi fungerar alldeles utmärkt mot PDA Palm och IPAQ - har inte prövat med Tungsten´dock

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips