Kanon service på postorder!

Beställde just kläder från Engelsons postorder och fick ett kalasbemötande.
Beställde så klart fel storlek på jackan och ringde lätt panikslagen då det närmade sig vildmarksresa med stormsteg. Trots att de aviserar en leveranstid på mellan 8 till 10 dagar så fick jag upp min nya jacka dagen efter mitt telefonsamtal. Köpte modell Särna (Tyst material, vattentät, vindtät och lagom varmt för höst, vår) sockor i syntet o ull för nästan gratis (släng er i väggen naturkompaniet).

Ska testa kläderna i vildmarken nu i helgen så vi får se om de funkar lika bra som deras service..

Beställde just kläder från Engelsons postorder och fick ett kalasbemötande.
Beställde så klart fel storlek på jackan och ringde lätt panikslagen då det närmade sig vildmarksresa med stormsteg. Trots att de aviserar en leveranstid på mellan 8 till 10 dagar så fick jag upp min nya jacka dagen efter mitt telefonsamtal. Köpte modell Särna (Tyst material, vattentät, vindtät och lagom varmt för höst, vår) sockor i syntet o ull för nästan gratis (släng er i väggen naturkompaniet).

Ska testa kläderna i vildmarken nu i helgen så vi får se om de funkar lika bra som deras service..

Skriv gärna in dina synpunkter här:
http://www.utsidan.se/reviews/listcat.htm?ID=78

Aktuellt

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Hej och tack!
Nej jag har ingen koppling till ovan nämda postorderföretag, men jag tycker att det ska uppmärksammas när något är bra...försöker ha samma inställning overallt. Fokus på det positiva.

Peter

Eftersom du ändå har en profil inlagd lite ordentligt så kanske du är trovärdig! :)
Annars finns det ju en och annan trådstart som kan verka suspekt när det är enda inlägget och bara superlativ.

Har dock personligen handlat lite på Englesson, och det har funkat bra. De får rycka in som ersättning sedan jag dissat ITAB efter att jag tycker att de misskött en klockren reklamation.
Och även om Englessons sortiment inte är jättestort har jag ju ändå handlat lite funktions-t-shirts, strumpor och gummistövlar, och det har funkat jättebra.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips