Kanon service på postorder!

Beställde just kläder från Engelsons postorder och fick ett kalasbemötande.
Beställde så klart fel storlek på jackan och ringde lätt panikslagen då det närmade sig vildmarksresa med stormsteg. Trots att de aviserar en leveranstid på mellan 8 till 10 dagar så fick jag upp min nya jacka dagen efter mitt telefonsamtal. Köpte modell Särna (Tyst material, vattentät, vindtät och lagom varmt för höst, vår) sockor i syntet o ull för nästan gratis (släng er i väggen naturkompaniet).

Ska testa kläderna i vildmarken nu i helgen så vi får se om de funkar lika bra som deras service..

Beställde just kläder från Engelsons postorder och fick ett kalasbemötande.
Beställde så klart fel storlek på jackan och ringde lätt panikslagen då det närmade sig vildmarksresa med stormsteg. Trots att de aviserar en leveranstid på mellan 8 till 10 dagar så fick jag upp min nya jacka dagen efter mitt telefonsamtal. Köpte modell Särna (Tyst material, vattentät, vindtät och lagom varmt för höst, vår) sockor i syntet o ull för nästan gratis (släng er i väggen naturkompaniet).

Ska testa kläderna i vildmarken nu i helgen så vi får se om de funkar lika bra som deras service..

Skriv gärna in dina synpunkter här:
http://www.utsidan.se/reviews/listcat.htm?ID=78

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej och tack!
Nej jag har ingen koppling till ovan nämda postorderföretag, men jag tycker att det ska uppmärksammas när något är bra...försöker ha samma inställning overallt. Fokus på det positiva.

Peter

Eftersom du ändå har en profil inlagd lite ordentligt så kanske du är trovärdig! :)
Annars finns det ju en och annan trådstart som kan verka suspekt när det är enda inlägget och bara superlativ.

Har dock personligen handlat lite på Englesson, och det har funkat bra. De får rycka in som ersättning sedan jag dissat ITAB efter att jag tycker att de misskött en klockren reklamation.
Och även om Englessons sortiment inte är jättestort har jag ju ändå handlat lite funktions-t-shirts, strumpor och gummistövlar, och det har funkat jättebra.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips