Ju tyngre desto bättre!!!

Dock kan jag säga att tråden i sin helhet är tämligen löjeväckande, vilket den har gemensamt med många andra lättviktstrådar

Men... det här är ju ingen lättpackningstråd?

Jag har inte sett nån i den här tråden påstå att man måste bära så lätt packning som möjligt, det som folk har gjort är ifrågasatt om man verkligen måste bära så tung packning som möjligt?
 
Fantastiskt att diskutera i 12 sidor utan att ens vara ense om vad det är man diskuterar!
Hurra för Utsidan!
Fast det är klart, om vi hade varit ense om vad det är vi diskuterar hade diskussionen antagligen blivit kort och tråkig. Nu blev den lång.. och rätt tråkig ;)
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.