Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
John Bauer Gränna-Huskvarna
- Trådstartare camoscio
- Start datum
Det blev tidigt avbrott av flera samverkande skäl, mest mina knän (dubbelsidig artros), diverse strul och leda vid låglandsterräng och skog. Vid Reaby hade jag så ont att jag inte såg någon fortsättning, speciellt som det fanns en busshållplats just där. Det blev en natt på campingen i Gränna, en utsökt (och dyr!!!) falafelsallad och strulig tågfärd hem (inställda och försenade tåg). Men pluspoäng till SJs kundtjänst!
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Det blev tidigt avbrott av flera samverkande skäl, mest mina knän (dubbelsidig artros), diverse strul och leda vid låglandsterräng och skog. Vid Reaby hade jag så ont att jag inte såg någon fortsättning, speciellt som det fanns en busshållplats just där. Det blev en natt på campingen i Gränna, en utsökt (och dyr!!!) falafelsallad och strulig tågfärd hem (inställda och försenade tåg). Men pluspoäng till SJs kundtjänst!
Tråkigt, men så blir det ibland..
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg