Januarpadling 2013

En liten tur med hvaler på søndag. Første gang vi så sola på et par måneders tid, også, så dette var full klaff. Super tur!

Turrapport med tekst og bilder i bloggen
http://www.padlemia.blogspot.no/2013/01/kvalsafari-pa-andfjorden.html

Filmsnutt
http://www.padlemia.blogspot.no/2013/01/kvalsafari-pa-andfjorden-film.html

Diverse i media:
http://www.blv.no/lokalsider/andoy/article6453869.ece
http://www.blv.no/lokalsider/andoy/article6454007.ece
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.10881223

(Det siste er statskanalens internettside - vi kom først regionalt, men nå har det ligget på hovedsiden nasjonalt i flere dager.)

:)
 

Bilagor

  • oLGPuhwrBFjnqEM_b2btiQaKtF8SBswo8Cee1jJjI_wg.jpg
    oLGPuhwrBFjnqEM_b2btiQaKtF8SBswo8Cee1jJjI_wg.jpg
    32.8 KB · Visningar: 735
otroligt läckert!!!
man borde verkligen åka dit.
det är ju bara 160 mil, enkel resa.
nån gång måste jag dit å paddla med valarna : )
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.