IQue 3600 och garantin

Finns det någon här som har haft sin iQue 3600 på garantireparation ?
(Den inbyggda antennen på min har dött)
I så fall vart har ni skickat in den, återförsäljaren (Soltek i mitt fall) eller Sportmanship?
Vem betalar frakten? Har läst på http://www.pdastreet.com att Garmin brukar betala i båda riktningarna, åtminstone i vissa länder…
Andra erfarenheter som leveranstid mm?
 
Knapp vecka

Jag fick ett likartat fel. Eftersom jag bor i Göteborgstrakten åkte jag direkt till Sportmanship med iQue'n.
Efter en knapp vecka kunde jag hämta en ny apparat eftersom den gamla inte gick att laga.
Du bör kontakta din försäljare för info om hur du ska förfara.
Glöm inte att synka iQue'n med din PC innan du lämnar eller skickar in den.
Bertil
 

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips