Intressant GPS till bra pris

• Trådstartare info@navig8.nu (Björn Almqvist)
  • Start datum

info@navig8.nu (Björn Almqvist)

Gäst
Navig8 AB är ett företag som utvecklar och marknadsför ett eget navigationsprogram för fritidsbåtar och lättare yrkestrafik.
Vi marknadsför även ett antal RIKTIGT kvalitativa och prisvärde GPS:er av märket MLR.
Titta in på vår hemsida www.navig8.nu eller besök oss på årets båtmässa i Älvsjö 4/3--12/3.

Trevlig båtsommar önskar vi på Navig8

Vilken reklam

Men programmet och GPSerna sålde nog inte så bra. Den som letar efter uppgraderingar och annat om navig8 (som den person jag träffade på båtmässan härom dagen), kammar noll. Vag jag kan förstå så finns inte företaget längre, då hemsidan inte funkar, Gula Sidorna ger heller inget.

/Per Brune

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
oj

Såg ej det : )
men det var ju tur att man inte köpte den då! : )
Jag fick en GPS i dagarna. Förre ägaren ansåg det ej vara värt att sälja den. Duger bra åt mig.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips