Inköpsställen NEO (overshoe) i Sverige?

Filar på en recention till drasghundstidningen av de Neo overshoe som jag lånade av syrran under Polardistans-tävlingen.... (fungerade mkt bra) Men finns dem att inhandla i Sverige någonstans....?


addnature.se har neo har jag sett men bara 4modeller (?) & ingen som liknar dem jag provat. (från USA)

Finns det fler företag eller webplatser, butiker etc som säljer Neos sortiment av overshoes?

(alltså en skyddsko som man har utanför pjäxor, gympadojjor etc på vintern. höjer tempraturen & man fryser ej)

jag skall lägga in bild på hemsidan bara jag har tid.... ifall ngn undrar hur dem ser ut....


f.ö Ni som följt mina frusnafötterinlägg så kan jag meddela att de höll hela tävlingen. nedåt -20 grader på natten men jag höll mig varm gnm att springa & sparka bakom släden. Hade Ecco Receptor Gympadojjor (de m nät...som torkar snabbt) och Neo utanpå & de höll värmen. Hade slagit vad om att gå imål iklädd tight skiddress & gympadojjor ifall jag vann... & det höll på att bli så... men fick ta en hund på släden så vi slutade trea tillsist....
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Rayban NEO oversho mfl... I Sverige???? Utrustning allmänt 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.