Identifiering av inlines

Någon som vet vilken modell dessa inlines är? Allt jag vet är att det är nike. Har kollat på nikes hemsida men hittade inget vettigt där.

inlin.jpg

spelar det roll?

Ser inte så heta ut. Anno 90-tal? ;)

själv kör jag med ett par K2 från sent 90-tal. hjulen är bytta ett par gånger... i övrigt funkar de som de gjorde när de kom från butik. Innan dess hade jag ett par bauer som jag inte gillade... innan dess ett par Rollerblades från 87. Mycket hårdplast på dem, men man kunde köra ganska hårt i ramper och Bowls.

Skulle inte våga mig på de tricken idag som man gjorde då... lårbenshalsen skulle väl gå direkt :)

BZ/

N-dorfin 3?

Verkar kunna stämma med kardborrebandet över ankeln om man kolla på bilder på google.

Inlinesmarknaden har minskat och många tillverkare har slutat producera Inlines. Tror att Nike hör till dem.

Thure

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips