Idéer kring webbsida för snödjup och snöprognoser?

hm att puderkvalité finns med känns lite halverst, är så subjektivt och det kan ju vara finfin snö i den och den sänkan eller läsidan medans det kan vara framblåst skare och is på krönet bortanför. känns lite oproffsigt. om nån förväntar sig 10/10 i puderkvalité för att sidan hävdar det i örkeljunga och sen blir besviken på snön så kommer sidans relevans sjunka för dom användarna. sen att puderkvalitén är 10/10 i både karesuando, adak, glommersträsk, bygdsiljum, och kristinehamn blir ju flumigt. en bugg såklart men jag tror sidan skulle vinna på att helt ta bort puderkvalité.
 
fin idé!
länken till "vad saknar du på sidan? svara här" funkar inte.

och längst ner på sidan där det står "Källor för väder och snöförhållanden:" står det Lavinprognosen.se istället för Lavinprognoser.se, ska vara ett r i slutet inte ett n.

fint att du skriver här annars hade jag missat sidan!
Tack för hjälpen, jag fixar det :)
 
hm att puderkvalité finns med känns lite halverst, är så subjektivt och det kan ju vara finfin snö i den och den sänkan eller läsidan medans det kan vara framblåst skare och is på krönet bortanför. känns lite oproffsigt. om nån förväntar sig 10/10 i puderkvalité för att sidan hävdar det i örkeljunga och sen blir besviken på snön så kommer sidans relevans sjunka för dom användarna. sen att puderkvalitén är 10/10 i både karesuando, adak, glommersträsk, bygdsiljum, och kristinehamn blir ju flumigt. en bugg såklart men jag tror sidan skulle vinna på att helt ta bort puderkvalité.
Har funderat på att ta bort det faktiskt, tack för synpunkten. Puderkvalitén är baserad på SMHIs marktillståndsobservationer. Vilket fungerade bra till en början men har nu märkt att det ofta inte stämmer. Ska dock börja med att implementera vind och väder men sen tar jag nog bort puderkvalité.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
apfaktor Spårstatus kring stockholm... Skidor allmänt 2
Charlotte_L Tips kring åk och boende Kitzbühl Skidor allmänt 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.